Direktlänk till inlägg 9 september 2011

Bullbak

Av Alma Lucia Liv - 9 september 2011 12:24

Idag har jag och Alma bakat bullar! det var fint. Edite sover nu och vi tittar på lite Findus och Petsson men sen blir det ut i regnet. 

Maria från göteborg har varit och hälsat på och det var gott att träffa henne. Maria ditt skratt slår allas skratt!

Annars går allt sin gilla gång, Edite växer och äter. Har börjat ge henne riktigt mat och även jag har börjat kunna äta både ägg och mjölk, trots det ser hon verkligen fin ut i huden. så skönt! Alma trivs på förskolan och hon fick gå på utflykt i torsdags vilket var populärt.

Jag har börjat dansa, kul men svettigt. Zumba varje måndag och jag fick med mig Jessika så kul. Sen blir det yoga med frida på torsdagar. Känns gott att få lite fritid igen, inte bara vara mjölmaskin. Hurra för det!

Ihelgen blir det 1 års kalas, vernisage på stan sen söndag häng med Jenny, Louis och deras familj.

Andreas trivs som fisken i vattnet och jag är så glad för honom. Ikväll blir det fest hos Gurkan för honom. blir bra!

kram till er

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alma Lucia Liv - 8 juni 2012 09:08

Ja tider flyger iväg och redan har vi juni här. Finns inte så mycket tid så därför det stora hoppet i tid. Tvåbarnsmor och far tar en massa tid och tid för bloggande finns inte helt enkelt. Hoppas ni har det bra allihopa och glad sommar!   ...

Av Alma Lucia Liv - 17 december 2011 07:42


Nu är vår tjej hela tre år, stora tjejen!  

Av Alma Lucia Liv - 3 december 2011 07:13

Och PippiLångstrump på golvet bakar, hon bakar kakor så att det knackar, hon bakar stora, hon bakar små, hon bakar några med herr Nilsson på!   Vi pysslade med att baka pepparkakor och bada igår, ja plus allt som kommer där emellan.       ...

Av Alma Lucia Liv - 25 november 2011 16:47


Så äntligen kände jag Edites första bissing idag. Så nu kanske det kommer fler.       Vi har roat oss med att gå och se teater på biblioteket idag och Alma tyckte det var spännande. Nämen Benny är ju klart en favorit här hemma och ögonblick...

Av Alma Lucia Liv - 23 november 2011 14:10

Alma har nu skickat brev till tomten.   Hon önskar sig pippis kläder, skor och peruk som mamma och pappa tänkte ordna men det fanns även en önskan om herr nilsson och lilla gubben. Ett litet tips om nån undrar :)   kram till er i november mör...

Presentation

Omröstning

Vem av Rakel och Andreas är mest lik lillkotten?
 Rakel
 Andreas
 Ingen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards