Alla inlägg under september 2009

Av Alma Lucia Liv - 28 september 2009 19:33

    Ja det är sant. Känns allt lyxigt att sitta här hemma och surfa men snart är jag väl van igen.

Alma har lyckats krångla in sig i mitten av vårt fina köksbord från 1831, där det finns en ihållighet. Det tycket hon först var riktigt kul tills hon ramlade och slog pannan. Nu har hon fått en bula och mammahjärtat en törn. Men hon är glad igen och badar med pappa nu.

Annars kan jag meddela att Alma nu kan stå alldeles själv, maxtid på säker två minuter idag:)


Imorgon ska jag, Alma, Marielle och Siri på öppna förskolan här i Svanesund. Blir nice. Ni ska se när denna tös tar sig fram, inte rädd alls. När vi var på BVC frågande sköterskan om Alma var försiktig av sig och jag fick allt svara nej! Men med nyfikenheten kommer också lite blåmärken.


kram till er från Rakel med chili på tungan

Av Alma Lucia Liv - 5 september 2009 13:44

Ja och Rakel ska gå ut och äta och dricka rött är det tänkt. Ett tag sen sist det hände. Ska möta upp Maria och hennes vänner så det blir kul.


Vi har just vaknat upp från en lååång siesta jag och Alma då,pappa sover vidare ett tag.


god helg

Av Alma Lucia Liv - 4 september 2009 20:12

Av Alma Lucia Liv - 4 september 2009 20:02

Vi är på plats i vårt nya bo men internet strular tyvärr.


En bild från susanna i kungälv:) 

Presentation

Omröstning

Vem av Rakel och Andreas är mest lik lillkotten?
 Rakel
 Andreas
 Ingen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards