Alla inlägg under april 2009

Av Alma Lucia Liv - 12 april 2009 11:49

 Nu har Alma fått byta upp sig till 68, lite stort än :)


sen hittade vi mammas gamla mössa och den passar fint nu.


kram från oss som åker till stugan idag!

Av Alma Lucia Liv - 11 april 2009 21:25

och det är så stilla så stilla...


men så vaknade lillan och jag skriver några timmar senare. Nu har det badats och fått ny pyjamas. Nu sover Alma lätt i sin vagga för resten av natten förhoppningsvis.


Lite Rakeltid nu och imorgon bär det av till stugan i Nordmaling. Det blir fint!


Av Alma Lucia Liv - 9 april 2009 19:50

och det var så trevligt.


Alma fick sitt första påskägg av sin kompis och det var mycket spännande må ni tro.


Fint att se er alla tre.

Av Alma Lucia Liv - 9 april 2009 10:30

...kärringen Alma. Några få prickar på kinden och oj vad hon snackar. Men nu vilar finaste själen våran på storsängen.


Idag får vi fin besök från Stockholm, Lilly Stark kommer nämligen:) Ja och hennes fina föräldrar så klart.


kram från en grått vännäsby

Av Alma Lucia Liv - 8 april 2009 21:39

Idag har jag och Alma varit och påskbusat lite på förskolan. En skattkarta blev gömd.

Nu sussar hon snart i pappas famn och då sjunges "sov du lilla videung"

Av Alma Lucia Liv - 7 april 2009 09:30

...för det är Kathrins födelsedag, hurra, hurra hurra!

*stort grattis från oss*


Undertiden jag var på massage igår så var Alma hemma med pappa. Då var hon en duktig flicka och drack från flaskan. Andreas berättade senare att hon till och med kunde hålla flaskan själv:) En bild togs.


Sen tänkte jag lägga upp en bild på när vi var på stan och fikade med Maria, Signe och Sofia. Hon är en skön donna den.


Titta! säger Signe

Vad har du där? en gris!

Har grisar sånna öron? nej det är en ren!


Ja eller en chokladhare men det kanske inte spelar roll, choklad var det ivarjefall och det är gott.



Av Alma Lucia Liv - 4 april 2009 00:24

Idag har varit en skön dag med besök av Annika. Inte något mer huvudvärk för mig som tur är.


Alma har verkligen testast sin röst idag och pratat nu på eftermiddagen med Annika.


Jag är uppe sent men ska sova snart...

Av Alma Lucia Liv - 2 april 2009 17:09

Mamma Rakel har ont i huvudet och varit och knäckt rygg på hälsans hus. känner mig slut. Tur att jag har en sådan underbar man som är så fin mot mig. Jag är en lyckans ost.


Tack också Maria, var så fint att ha dig här!

Presentation

Omröstning

Vem av Rakel och Andreas är mest lik lillkotten?
 Rakel
 Andreas
 Ingen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards